Ми допомагаємо заробляти більше!
 Головна
 Загально
 Реклама
 Послуги, прайси,
 Online-медіаплан
 Аудіо- і відео-продакшн
 Комплексні рішення в рекламі
 Про нас
 Історія компанії, Наша команда
 Новини
 Новини компанії, Львівські новини
 Портфоліо
 Наші проекти
 Контакти
 Для зв'язку

[20 червня 2008]
Система вступу до ВУЗів стане прозорішою.


[20 червня 2008]
Львівське пиво збере однокласників.


[20 червня 2008]
Левандівський міст в аварійному стані.


[19 червня 2008]
Україна може втратити Євро.














Найкращі ціни на розміщення у регіональних та всеукраїнських електронних ЗМІ радіо, телебачення у Львові та області, на Західній Україні, в окремо взятих регіонах країни.

Есклюзивні умови на рекламу у Львові та області на:

Cайт головної станції: www.hitfm.com.ua

Музика від 90-х до сьогодні. Тільки Хіти
  • В основу музичного формату покладена краща європейська, українська і російська музика від початку 90-х і до наших днів.
  • Співвідношення західної музики до російської і української – 70/30
  • За віком пісень:
  • 50% - пісні 90-х
  • 35% - пісні 2000-2005
  • 15% - пісніостаннього року
  • Типові виконавці: Madonna, Sting, Army of Lovers, Bryan Adams, Dido, Roxette, Shakira, Cher, Geri Halliwell, Ace of Base, Spice Girls, a-ha, Robert Miles, Enrique Iglesias ит.д.

ХітФМ – це радіо для среднього класу.

Це станція для тих, кому близько 30-ти („ядро” від 25 до 35, загалом 20-40 років). Це люди, для яких «входження» у доросле життя припало на «входження» країни в нову еру, на часи великих потрясінь 90-х. У ці роки багато з них одружувались або виходили заміж, винаймали свої перші квартири і думали про влаcне житло. Зараз вони подорослішали. Діти вже у школі. З професійною кар’єрою все більш-менш зрозуміло. Вже давно нова машина і, найшвидше, застрахована.

Однак,90-тііпочаток нового столітя для цих людей завжди буде особливим часом,сповненимемоційними спогадами. А звуковою доріжкою тих спогадів є музика, яку для себе вони відкрвали у 90-х.

Після радянської офіціозної естради і соціалізованого російського року, європейська поп-музика - це було відкриттям. Музика, під яку можна було і танцюватийвідпочивати на природі, працювати в паркому офісі й слухати у плеєрі.

Хто ці люди сьогодні?Вони вже визначилась з життєвими орієнтирами, мають чіткий життєвий план, роботу і, головне, – ці люди є найактивнішими покупцями товарів та послуг. Адже саме активні покупці найбільше цікавлять рекламодавців (більш молода аудиторія наразі ще немає коштів купувати багато і часто, а більш доросла купляє все рідше – про це свідчать численні дослідження). Вони саме ті, кого в цілому світі називають середній клас.

МІСТО

Частота, FM

Вартість 1 виходу тривалість 30 сек.*

07:00- 10:00

10:00- 12:00

12:00- 14:00

14:00- 17:00

17:00- 20:00

20:00- 00:00

ЛЬВІВ

101.7

55

40

33

37

55

33

Всі ціни вказані в умовних одиницях без врахування ПДВ І ПНР.

  • Націнка за терміновість (сьогодні на сьогодні), або розміщення після 15:00 + 100 грн. від „нет”;
  • Націнка за фіксовану першу позицію 20% на фіксовану другу і останню 10%;
  • Націнка за розміщення в період 01.11-31.12.2008 - 10% від "нет";
  • Націнка „ОДИН В БЛОЦІ” – відсутність в рекламному блоці роликів конкурентів +30% вартості розміщення;
  • Термін виходу реклами – 3 робочі дні з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок і надання рекламних матеріалів, які розміщуються;
  • * - розрахунок проводиться у гривнях за курсом НБУ на день проплати; 1у.о = 1 долар США
  • Тарифікація посекундна;
  • Радіостанція залишає за собою право відмовити в розміщенні аудіороликів низької якості, а також таких, що суперечать чинному законодавству.

Дізнатись про умови розміщення, розрахунок і проведення рекламних кампаній, розмір знижок, рекламні пакети ви можете зателефонувавши:

+38(032) 242-41-09
+38(032) 242-41-10
+38(032) 242-41-70
+38(032) 242-41-80
факс +38(032) 297-19-19

e-mail: reklama@luxen.com.ua